• Strefa LogopedyStrefa Logopedy
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Kreator
    kart pracy
  • Teoria
  • Certyfikowane
    e-szkolenia
  • Pytania Czytelników
  • Teczka logopedy
    • Wszystkie dokumenty
    • Logopeda w placówce oświatowej
    • Kwestionariusze, badania, testy
    • Kontakt z rodzicem
    • Badania przesiewowe
  • Artykuły
  • Słowa kluczowe
  • zaburzenia artykulacyjne

zaburzenia artykulacyjne

30. Opowiedz i pokoloruj

Cel: Utrwalenie wymowy głoski [b] w zdaniach złożonych.

  • 25 lutego 2023 r.
  • Nr 48 - Marzec 2023

WYBUCHOWE SPOTKANIE Z GŁOSKAMI [P] I [B]

W literaturze logopedycznej niewiele jest publikacji traktujących o głoskach [p] oraz [b] 1 . Głoski te uznawane są raczej za łatwe, w dodatku rzadko zniekształcane 2 . Warto jednak mieć świadomość, że są to ważne spółgłoski,  gdyż pojawiają się jako jedne z pierwszych w mowie dziecka 3 . Są charakterystyczne dla okresu głużenia oraz  gaworzenia i mogą występować w zasobie dźwięków realizowanych przez niemowlę już od 4. miesiąca życia 4 .   

  • Malwina Wilczyńska
  • 25 lutego 2023 r.
  • Nr 48 - Marzec 2023
  • « pierwsza
  • «
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
  • ostatnia »
20201990

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Prezent powitalny
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Logo WiP

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?

Włącz powiadomienia

Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.