Chciałam zapytać o porady, wskazówki dla mamy dziewczynki w wieku 17 miesięcy. Dziecko przy jedzeniu małych kawałków (~ 1x1 cm) ma odruchy wymiotne – potrafi wymiotować, zwracać to, co zjadła. Dziewczynka jest karmiona butelką, ładnie przybiera na wadze. Jest pod opieką fizjoterapeuty, miała obniżone napięcie mięśniowe. Poród był przez cesarskie cięcie.
Cel: Wzbogacanie zasobu słownictwa, doskonalenie rozumienia oraz wykorzystywania w mowie związków frazeologicznych.Polecenie:1. Wytnij obrazki i wklej je w odpowiednie miejsca.2. Wytłumacz znaczenie poniższych zdań.
Nauka pobierania pokarmu to złożony proces, którego początki są widoczne już w życiu płodowym. Prawidłowy przebieg systematycznie powtarzanych czynności pokarmowych, czyli jedzenia i picia, stanowi podstawę dla sprawnego działania narządu mowy.
Cel: Doskonalenie percepcji wzrokowej.
Cel: Rozwijanie umiejętności logicznego myślenia.
Cel: Wzbogacanie zasobu słownictwa, doskonalenie rozumienia oraz wykorzystywania w mowie związków frazeologicznych.
Cel: Doskonalenie aktualizacji słów, doskonalenie kojarzenia na podstawie szczegółu.
Cel: Doskonalenie aktualizacji słów, wzbogacanie zasobu słownictwa.
Cel: Doskonalenie percepcji wzrokowej oraz koordynacji wzrokowo ruchowej.
Cel: Doskonalenie percepcji wzrokowej, wzbogacanie zasobu słownictwa.
Cel: Wzbogacanie zasobu słownictwa, poszerzanie wiedzy o świecie.
Cel: Poszerzanie wiedzy o świecie, wzbogacanie zasobu słownictwa.
Cel: Rozwijanie percepcji wzrokowej, doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Cel: Doskonalenie percepcji wzrokowej, wzbogacanie zasobu słów.
Cel: Wielozmysłowe zapoznawanie z produktami spożywczymi.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.