Cel: Utrwalenie umiejętności spowalniania ruchu.
Cel: Regulacja i spowolnienie oddechu, relaksacja.
Cel: Doskonalenie umiejętności posługiwania się mową żółwikową, czyli naturalnie spowolnioną. Nauka przedłużania samogłosek oraz sylab.
Cel: Nauka spowolniania tempa mowy poprzez wydłużanie samogłosek w sylabach w słowach.
Cel: Nauka dostrzegania i rozróżniania spowolnionego tempa mowy, budowanie świadomości wpływu takiego tempa na wyrazistość i łatwość wypowiedzi.
Cel: Utrwalanie spowalniania tempa mowy w wyrazach i wyrażeniach.
Cel: Utrwalanie zwolnionego tempa mowy w wyrazach.
Cel: Utrwalanie zwolnionego tempa mowy w wyrażeniach.
Cel: Utrwalanie zwolnienia tempa mowy w wyrazach i zdaniach.
Cel: Utrwalanie zwolnionego tempa mówienia w zdaniach i swobodnych wypowiedziach.
Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania szkolenia pt. Zwykła niepłynność mówienia, a jąkanie. Ekspertka, dr Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska omawia m.in.:
Lidcombe Program (LP) jest przykładem jednej z bardziej upowszechnianych behawioralnych form terapii – terapii bezpośredniej, opartej na metodologii warunkowania instrumentalnego (Onslow, Packman, Harri-son, eds., 2003). Program powstał w Australii jako wynik współpracy naukowców z University of Sydney (Australian Stuttering Research Centre) i logopedów praktyków ze Stuttering Unit Bankstone Health Service. Jego nazwa wywodzi się od nazwy dzielnicy Sydney, gdzie znajdował się Lidcombe Hospital.
Cel: Analiza i synteza sylabowa, trening płynności mówienia.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.