Polecenie: Ułóż domino.
Polecenie: Pokażę ci pary obrazków. Powiedz, co znajduje się na rysunkach? Najpierw nagram twojąwypowiedź, a potem wspólnie jej posłuchamy.
Polecenie: Uzupełnij zdania.
Polecenie: Uważnie posłuchaj, znajdź dziecko.
Przyjrzyj się obrazkowi.
Polecenie: Przeczytaj opowiadanie. W wersji dla młodszych dzieci opowiadanie czyta logopeda.
Polecenie: W pole przeznaczone na hasło wpisz literę z pierwszego kwadratu. Następnie odszukaj kwadrat, w którym powtórzył się jeden z obrazków z pierwszego kwadratu. Ponownie wpisz literę z danego pola, przyjrzyj się obrazkom i odszukaj kolejny kwadrat z powtarzającym się elementem. W ten sposób uzupełnij wszystkie litery hasła.
24. Dopasuj do siebie
Wytnij etykiety, uzupełnij brakujące litery, a następnie ułóż domino. Zwracać uwagę na wyrazy zawierające różnice pomiędzy pismem a mową np. talerz, temperówka
Uzupełnij litery.
Polecenie dla dziecka: Przeczytaj litery i pod literą oznaczającą głoskę dźwięczną narysuj szlaczek,pod literą bezdźwięczną narysuj linię prostą.
Polecenie: W każdym szeregu jeden obrazek nie pasuje do pozostałych. Wskaż go i powiedz dlaczego.
Pomoce: Kasztany, klocki lub żetony.Polecenie: Ja będę wymawiała różne dźwięki. Gdy usłyszysz głoskę W, wrzuć żeton do pudełka.
Polecenie: Uporządkuj obrazki, dobierając je w pary tak, by nazwy różniły się tylko jednym dźwiękiem.
Polecenie: Przeczytaj pary wyrazów. Nagram to na dyktafon, a potem wspólnie odsłuchamy nagrania.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.