Cel: Ocena/ćwiczenie umiejętności różnicowania określonych głosek w wyrazie i oznaczania pozycji głoski w wyrazie.
Cel: Ocena/ćwiczenie umiejętności dokonywania syntezy i analizy sylabowej oraz głoskowej wyrazów.
Cel: Ocena sprawności aparatu artykulacyjnego (podczas badania)/usprawnianie aparatu artykulacyjnego (w trakcie terapii).
Cel: Sprawdzanie użycia i rozumienia wyrażeń przyimkowych z przyimkami na, pod, w, do, obok, przed, za, nad.
Cel: Ocena użycia form czasu czasowników.
Cel: Ocena użycia form przypadków rzeczowników wraz z przymiotnikami (w liczbie pojedynczej i liczbie mnogiej).
Cel: Ocena użycia i rozumienia nazw kolorów.
Cel: Ocena/ćwiczenie artykulacji głosek szeregu syczącego i szumiącego, a także głosek r, l w parach sylab oraz wyrazach zawierających głoski opozycyjne ssz, zż/rz, ccz, dzdż, rl.Dziecko powtarza pary sylab umieszczone na obrazkach.
Cel: Ocena artykulacji, orientacyjna ocena słownictwa czynnego.
Cel: Ocena rozumienia poleceń prostych i/lub złożonych. Można zacząć od poleceń złożonych. Jeżeli dziecko je rozumie – nie ma konieczności badania poleceń prostych.
Cel: Ocena rozumienia tekstu mówionego.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.