Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š] w wyrażeniach dwuwyrazowych, stymulowanie układu przedsionkowego, rozwijanie systemu proprioceptywnego, dotykowego i wzrokowego, kształtowanie właściwej dystrybucji napięcia mięśniowego, doskonalenie mechanizmów planowania motorycznego, rozwijanie koordynacji ruchowej oraz logicznego myślenia.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š] w zdaniach, stymulowanie układu proprioceptywnego i przedsionkowego, usprawnianie systemu wzrokowego, doskonalenie mechanizmu stabilizacji i reakcji równoważnych, usprawnianie koordynacji ruchowej, doskonalenie mechanizmów planowania motorycznego, rozwijanie orientacji przestrzennej.
Cel: Doskonalenie umiejętności gospodarowania wydychanym powietrzem, wydłużanie fazy wydechowej, usprawnianie pracy mięśnia okrężnego ust i mięśni policzków, doskonalenie umiejętności koncentracji uwagi
Cel: Usprawnianie narządów artykulacyjnych, stymulowanie systemów: przedsionkowego, proprioceptywnego i dotykowego, doskonalenie mechanizmów planowania motorycznego, kształtowanie dystrybucji napięcia mięśniowego, usprawnianie koordynacji wzrokowo-ruchowej, stymulowanie reakcji równoważnych.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š] w wygłosie wyrazów oraz stymulowanie układu dotykowego, doskonalenie stereognozji, usprawnianie pamięci wzrokowej, różnicowanie bodźców dotykowych, doskonalenie czytania.
Cel: Utrwalanie wymowy wybranej głoski w trzech pozycjach w logotomach, stymulowanie układu przedsionkowego, czucia powierzchniowego i głębokiego, doskonalenie reakcji równoważnych, kształtowanie mechanizmów planowania motorycznego, stymulacja wzrokowa, rozwijanie orientacji przestrzennej, doskonalenie dystrybucji napięcia mięśniowego, rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š] w krótkich tekstach, stymulowanie propriocepcji i czuciapowierzchniowego, różnicowanie bodźców dotykowych, stymulacja przedsionkowa oraz rozwójdystrybucji napięcia mięśniowego.
Cel: Utrwalanie wymowy głoski [š] w nagłosie wyrazów, stymulowanie układu przedsionkowego, stymulacja proprioceptywna, doskonalenie mechanizmów planowania motorycznego, doskonalenie dystrybucji napięcia mięśniowego, integrowanie odruchów tonicznych, rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz przekraczanie linii środkowej ciała.
Cel: Doskonalenie wymowy prostych słów i stymulowanie czucia powierzchniowego, stymulacja proprioceptywna, rozwijanie motoryki małej oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Cel: Usprawnianie zmysłu słuchu, doskonalenie uwagi słuchowej, stymulacja przedsionkowa i proprioceptywna, doskonalenie słuchu fonemowego, rozwijanie reakcji równoważnych, kształtowanie mechanizmów planowania motorycznego, usprawnianie koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Cel: Rozbudowa słownictwa, usprawnianie czucia powierzchniowego i stereognozji.
Cel: Usprawnienie czucia narządów artykulacyjnych (tzw. kinestezja artykulacyjna), doskonalenie motoryki sfery orofacjalnej, integracja zmysłu czucia powierzchniowego i somatognozji, stymulacja smakowa – rozwijanie zmysłu smaku i węchu.
Cel: Utrwalanie wymowy samogłosek i usprawnianie motoryki małej, kształtowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Cel: Utrwalanie znajomości wyrażeń dźwiękonaśladowczych (odgłosów zwierząt), stymulowanie systemu dotykowego oraz percepcji wzrokowej.
Cel: Utrwalanie wymowy sylab otwartych i stymulowanie układu przedsionkowego, usprawnianie czucia głębokiego, doskonalenie reakcji równoważnych i mechanizmów planowania motorycznego, kształtowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, rozwijanie dystrybucji napięcia mięśniowego.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.