Cel: ćwiczenia pamięci, utrwalanie schematu ciała w zakresie różnicowania stronności, ćwiczenia rytmiczne.
Cel: usprawnianie narządów mowy, ćwiczenia prozodyczne mowy.
Cel: nazywanie czynności dnia codziennego, używanie czasownika w zdaniach, tworzenie konstrukcji zdaniowych.
Cel: ćwiczenia narządów artykulacyjnych, doskonalenie koordynacji narządów oddechowych, artykulacyjnych i fonacyjnych, wydłużanie fazy wydechowej.
Cel: rozwijanie słownictwa dziecka (nazwy owoców i warzyw, przymiotniki), ćwiczenia percepcji słuchowej i czynności rozumienia.
Cele: wspieranie rozwoju mowy czynnej i biernej, bogacenie słownika, budowanie zdań zgodnie z zasadami fleksji i składni, wykonywanie poleceń zgodnie z instrukcją.
Cel: rozwijanie słownictwa czynnego i biernego w zakresie kategorii tematycznej: wakacje, budowanie zdań, rozumienie komunikatu pisanego i mówionego, ćwiczenia oddechowe.
Cel: ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia narządów mowy, rozwijanie słownictwa – wyrazyznaczeniowo podobne.
RAZ, DWA, TRZY MOŻE WYGRASZ TY!
Grę rozpoczyna ten, kto ostatni jadł czosnek. Rzucaj kostką i poruszaj się wskazaną liczbę pól. Jeśli stanąłeś na polu z obrazkiem, powiedz, co na nim widzisz? Po drodze musisz też wykonywać zadania wymyślone przez Czarownicę Czupurzycę. Uważaj na zielone pola – na nich czeka Cię dodatkowe zadanie! Kto pierwszy dotrze do domku i wygoni Czarownicę?
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.