Cel: Odczytywanie oraz układanie wyrazów złożonych z dotychczas poznanych sylab.
Cel: Odczytywanie i różnicowanie wyrazów złożonych z dotychczas poznanych sylab.
Cel: Odczytywanie i różnicowanie wyrazów złożonych z dotychczas poznanych sylab. Naśladowanie sekwencji.
Cel: Wzmacnianie umiejętności czytania wyrazów. Praca nad strukturą zdania.
Cel: Wzmacnianie umiejętności czytania krótkich zdań. Czytanie ze zrozumieniem.
Cel: Rozpoznawanie, różnicowanie i samodzielne odczytywanie sylab z paradygmatu L.
Cel: Rozpoznawanie, różnicowanie i samodzielne odczytywanie samogłosek A, U/Ó.
Czytanie ma dla człowieka niezwykłą wartość. Jest narzędziem prowadzącym do odkrywania świata zewnętrznego oraz siebie samego. Jest swoistą zabawą, która pozwala jednostce przenosić się w inne miejsca, w odległe czasy, daje możliwość poznania innego świata, potencjalnie obcego i niedostępnego tu i teraz. Czytanie pozwala przeżywać to, czego bez lektury zapewne nie byłoby dane nam przeżyć. Dla dzieci odczytywanie kolejnych stron książki to ogromny krok wykonywany w stronę ich rozwoju. Czytanie bowiem pobudza wyobraźnię i kreatywność, wzbogaca słownictwo, poprawia pamięć, wyrabia cierpliwość, kształtuje charakter. Bez umiejętności czytania pełen i harmonijny rozwój nigdy nie byłby możliwy, gdyż doświadczenie człowieka ma właśnie językowy charakter 2 .
Cel: Rozpoznawanie, różnicowanie i samodzielne odczytywanie samogłosek İ, E.
Cel: Rozpoznawanie, różnicowanie i samodzielne odczytywanie samogłosek O, Y.
Cel: Rozpoznawanie, różnicowanie i samodzielne odczytywanie sekwencji samogłosek.
Cel: Różnicowanie samogłosek.
Cel: Różnicowanie samogłosek/naśladowanie sekwencji.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.