Mam problem z dziewczynką z klasy II szkoły podstawowej. Ma stwierdzoną afazję. Pomimo wielu godzin pracy i dostosowań dziecko nie czyni postępów. Największy problem jest z zapamiętywaniem. W tym momencie doszedł strach przed złą oceną. Co robić? Jak sprawdzać wiedzę takiego dziecka, a co najważniejsze, jak je oceniać?
Afazja motoryczna to zespół objawów, mających przyczyny neurologiczne. Charakteryzuje się zaburzeniem nadawania mowy przy zachowaniu jej rozumienia. Polega na całkowitej lub częściowej utracie zdolności wypowiadania się – w najgłębszej postaci do niemożności wydania z siebie jakiegokolwiek dźwięku.
Z artykułu dowiesz się:
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.