Nie każdy człowiek potrafi w pełni wykorzystywać możliwości swojego głosu i komfortowo czuje się podczas mówienia. Logopeda ma wiedzę i narzędzia, które pozwalają mu w skuteczny sposób doskonalić jakość komunikacji. Praca nie zawsze musi mieć wymiar terapeutyczny, a w dobie social mediów i powszechnego dostępu do narzędzi utrwalających wizerunek i głos wiele osób szuka odpowiedzi na pytania:
Zapraszamy do udziału w szkoleniu autorstwa Ewy Kozickiej pt. „Jak być usłyszanym i słuchanym? Sztuka wystąpień publicznych”. Ekspertka w przystępny sposób wyjaśnia, w jaki sposób i nad czym pracować, by poprawić jakość swojej komunikacji.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.