Cel: Doskonalenie użycia formy osobowej czasownika.
Cel: Utrwalanie znajomości nazw kolorów.
Cel: Doskonalenie uwagi wzrokowej. Doskonalenie umiejętności definiowania emocji.
Cel: Doskonalenie czytania ze zrozumieniem.
Cel: Doskonalenie czytania ze zrozumieniem, doskonalenie pamięci werbalnej.
Cel: Kojarzenie wypowiedzi z osobą – zawodem. Doskonalenie analizy i syntezy liter w wyrazy (nazwy zawodów).
Cel: Poszerzanie zasobu słownictwa.
Cel: Uważne czytanie ze zrozumieniem, przywoływanie słowa, doskonalenie percepcji słuchowej.
Pytanie Czy lubisz szkołę? kierowane do uczniów w różnym wieku nie jest dla nich zaskoczeniem. Odpowiedzi są różne, u dzieci w młodszym wieku szkolnym zwykle szczere, później mogą być powściągliwe, niejednoznaczne. Pytając w ten sposób, dotykamy różnych aspektów szkolnej rzeczywistości i niekiedy otwieramy pole do dalszej rozmowy z dzieckiem.
Cześć! Mam na imię Antek i chciałbym wam opowiedzieć o moim przyjacielu. Któregoś dnia do naszej klasy dołączył nowy kolega. Pani powiedziała, że ma na imię Kuba i poprosiła, byśmy go przywitali.
Cześć, jestem Ignacy. Lubię jeździć na rolkach i czytać komiksy. Zwykle lubię chodzić do szkoły.
– Mamuś, już nie mam siły!
Brązowe, przeważnie zmierzwione włosy i zielone oczy. Długie, patykowate nogi, podobnie jak ręce. Odstająceuszy i zadziornie zadarte nosy. Policzki usiane piegami.
Koniec roku szkolnego to zawsze wyczekiwany i zwykle emocjonujący dzień.Postanowiłem pisać krótko, co się dzieje. Podczas następnego roku szkolnego będę mógł wracać wspomnieniamido czasu wakacji.
© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.