Logopedyczne badania przesiewowe w teorii i praktyce

Dodano: 3 września 2019


W jaki sposób prowadzić logopedyczne badania przesiewowe?
Dowiedz się, jak sprawnie zorganizować logopedyczne badania przesiewowe w placówce oświatowej, uwzględniając badania uczniów, przekazywanie informacji nauczycielom i nawiązywanie
kontaktów z rodzicami. Porównaj dostępne w Polsce narzędzia umożliwiające prowadzenie tych
badań. Zapoznaj się ze standardami postępowania podczas prowadzenia wstępnej oceny mowy
dziecka przez logopedów oraz inne osoby mogące przeprowadzić takie badanie (przedstawiciele
środowisk edukacyjnych, personel medyczny).

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej terapii logopedycznej, nawet w bardzo skomplikowanych przypadkach
  • atrakcyjne graficznie materiały – gry, historyjki obrazkowe, scenariusze i karty pracy
  • dostęp do E-szkoleń
  • zaproszenia na certyfikowane webinaria
  • dostęp do E- mailowej poradni – konsultacje z doświadczonym logopedą
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

ZABURZENIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ A ROZWÓJ MOWY

ZABURZENIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ A ROZWÓJ MOWY
Sprawdź »